Total Pageviews

Friday 31 March 2017

Jedno jajo / One egg

Witajcie! 

Wszyscy robią sobie jaja :D 
Fanką pisanek nie jestem,ale mediowe jaja podobają mi się bardzo,widzę je ostatnio wszędzie,więc nie mogłam się oprzeć i stworzyłam jedną sztukę :D 

Hello!

Everyone is making the eggs :D 
I'm not a fan of Easter eggs, but the mixed media eggs I like very much, I see them everywhere lately, so I could not resist and I created one : D





Miłego weekendu! :)
Have a nice weekend! :) 

Jajo zgłaszam na wyzwania : 

http://filigranki-pl.blogspot.ie/2017/03/wyzwanie-20-ale-jaja.html

https://przydasiepasjonaty.blogspot.ie/2017/03/wyzwanie-18-pisanka.html
 

5 comments:

  1. fantastyczne! bardzo podoba mi się kolorystyka i wykonanie. Dziękuję za udział w Filigrankowym wyzwaniu :)

    ReplyDelete
  2. piękne jajo, pozdrawiam, dziękujemy za udział w zabawie z Filigrankami :)

    ReplyDelete
  3. Cudeńko!
    Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty:)
    Marzena DT

    ReplyDelete
  4. dziękuję za udział w pisankowym wyzwaniu Przydasi Pasjonaty ;))

    ReplyDelete